Witamy!

Jeżeli szukasz ciekawostek na temat swojego zdrowia – kliknij BLOG i czytaj. Jeżeli dręczy Cię głód i masz chwilkę czasu – PRZEPISY są w sam raz dla Ciebie. Jeżeli nie masz czasu na przygotowanie posiłku – sprawdź FIT MIEJSCA, nadadzą się znakomicie. Jeżeli chcesz więcej wiedzieć o produktach, które na co dzień spożywasz – ZDROWE PRODUKTY zaspokoją Twoją ciekawość. Bądź z nami na bieżąco! 🙂

Carpaccio z buraka

Carpaccio z buraka

Carpaccio z buraka to świetna propozycja na smaczną kolację 🙂 – porcja dla 2 osób Składniki: 2 buraki 100 g sera koziego w plastrach 4 garście rukoli 3 łyżeczki musztardy francuskiej 2 łyżeczki miodu sok z połowy cytryny łyżka oliwy z oliwek Przygotowanie:... czytaj dalej
Czekoladowe pancakes

Czekoladowe pancakes

Pyszne czekoladowe pancakes z owocami to świetna opcja na zdrowe śniadanie ! ( przepis na 2 porcje ) Składniki: 2 jajka 2 dojrzałe banany 5 łyżek mąki (ryżowej, jaglanej, kokosowej, kukurydzianej) 1 łyżka surowego kakao 1 łyżeczka siemienia lnianego (opcjonalnie) olej... czytaj dalej
Jak zacząć zdrowo żyć?

Jak zacząć zdrowo żyć?

Jak zacząć zdrowo żyć? W pierwszym poście na tej stronie napisałam trochę o tym, czym jest dla mnie zdrowie i co się na nie składa. Dzisiaj będzie o tym, jak w ogóle zacząć o to zdrowie dbać. Przede wszystkim żeby zacząć zdrowo żyć należy wprowadzić w swoim życiu... czytaj dalej
Nuggetsy z kurczaka

Nuggetsy z kurczaka

Zamiast jedzenie w McDonald’s lub KFC wybierz własne zdrowe nuggetsy z kurczaka – przepis na 3 porcje Składniki: 2 średnie piersi z kurczaka mąka ziemniaczana 2 jajka płatki kukurydziane curry sól himalajska i pieprz Przygotowanie: Nastaw piekarnik na... czytaj dalej
Śniadanie – jak najlepiej je jeść?

Śniadanie – jak najlepiej je jeść?

Śniadanie to zdecydowanie najważniejszy posiłek w ciągu dnia, dlatego powinniśmy zadbać o to, by zapewnił nam dużo energii, pobudził odpowiednio układ trawienny i dostarczył wiele cennych substancji do organizmu. Nasz dzień przeważnie zaczynamy od tego posiłku, ale... czytaj dalej
Ryż z jabłkami i cynamonem

Ryż z jabłkami i cynamonem

Energetyczna, ciepła i słodka propozycja na śniadanie – ryż z jabłkami i cynamonem – porcja dla 2 osób Składniki: 100 g ryżu brązowego 3 małe jabłka 2 łyżki miodu cynamon wanilia olej kokosowy Przygotowanie: Ryż ugotuj według wskazówek na opakowaniu.... czytaj dalej